Twoje źródło wiedzy o dietach i zdrowiu

Zadbane ciało przez cały rok

trening

Dbanie o formę oznacza regularny wysiłek fizyczny, nieprzeciążający organizmu, połączony z rozsądną dietą. Zdrowy tryb życia przyczynia się do dobrego samopoczucia, lepszej pracy poszczególnych układów wewnętrznych i prawidłowego rozwoju kości. Inspiracją do dbania o zdrowie i figurę za pomocą ćwiczeń i diety są dla wielu kobiet popularne trenerki personalne.

Jak odżywia się wysportowana gwiazda

Dyplomowana specjalistka do spraw żywienia, Anna Lewandowska, przywiązuje bardzo dużą wagę do tego, co je ona oraz jej mąż Robert, supergwiazda piłki nożnej. Jak można się dowiedzieć z party.pl, była reprezentantka Polski w karate tradycyjnym zdobyła aż 3 złote medale na mistrzostwach świata, a łącznie 38 różnokolorowych krążków na wielu zawodach sportowych. Za sukces znanej pary w branży odpowiada kombinacja odpowiedniego stylu żywienia oraz fizycznego przygotowania organizmu. Autorski blog mistrzyni karate „Healthy Plan by Ann” to skarbnica wiedzy na temat ćwiczeń i porad dietetycznych. Anna Lewandowska nigdy nie stosowała specjalnej diety. Przy dużej liczbie treningów, dobrej przemianie materii i aktywnym trybie życia podchodzi do radykalnych diet rozsądnie. Wybiera produkty bezglutenowe, ekologiczne, o pewnym pochodzeniu. Nie łączy białek z węglowodanami, co sprzyja poprawie trawienia, usprawnia pracę jelit i nie zakwasza organizmu. Dzień zaczyna od szklanki ciepłej wody z cytryną, 30-45 minut treningu i dopiero po ćwiczeniach lub biegu zjada śniadanie. Jej plan treningowy pozwala nie tylko zrzucić zbędne kilogramy, ale wpływa także na cały organizm i samopoczucie.

Dbanie o formę fizyczną jest podstawą dobrego samopoczucia

 Regularny i umiarkowany wysiłek fizyczny:

  • usprawnia pracę układu pokarmowego, oddechowego, krwionośnego,
  • zapewnia prawidłowy rozwój kości, zapobiegając osteoporozie,
  • redukuje poziom złego cholesterolu, przeciwdziałając miażdżycy,
  • zwiększa zdolności intelektualne,
  • pozytywnie wpływa na psychikę,
  • sprzyja redukcji stresu i rozładowaniu agresji.

Ćwiczenia z trenerką personalną

Wspaniałym sposobem dbania o formę są treningi z profesjonalnymi trenerami osobistymi, które bez problemu można wykonywać w domu. Szczególnie lubiana przez Polki jest Ewa Chodakowska, która wydała do tej pory kilka autorskich płyt DVD z ćwiczeniami, m.in.:

  • debiutancką, z dwoma 30-minutowymi programami treningowymi – modelującym ciało Skalpelem II z użycie krzesła oraz spalającym dużo kalorii Szok Treningiem, przyspieszającym metabolizm,
  • Trening na płaski brzuch,
  • Skalpel Wyzwanie – 2-płytowe DVD z 45-minutowym treningiem i największym, półgodzinnym, otwartym treningiem grupowym,
  • Turbo Wyzwanie pogromca tłuszczu – kombinacja intensywnych ćwiczeń siłowych oraz cardio, spalająca kalorie jeszcze po zakończeniu treningu.

Wiedzę można uzupełnić o lekturę książek trenerki. Jedną z nich jest kompleksowy, 30-dniowy program metamorfozy, z 30 półgodzinnymi treningami i 30 jadłospisami, poradami dietetycznymi i wskazówkami treningowymi. Inną poradnik, jak zdrowo żyć, aby osiągnąć wymarzoną sylwetkę i dobre samopoczucie, a także dziennik fitness – praktyczny przewodnik po świecie treningów i diety na cały rok.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zadbane ciało przez cały rok

Artykuł przeczytasz w: 2 min
0