Twoje źródło wiedzy o dietach i zdrowiu

Dieta strukturalna

dieta strukturalna

Oczyszczanie organizmu i zrzucanie zbędnych kilogramów po polsku? Czemu nie! Twórcą tej metody (zwanej także dietą strukturalna lub koktajlem Bardadyna) jest rodzimy specjalista od diagnozowania chorób na podstawie tęczówki oka, lekarz irydolog – Marek Bardadyn. Opracowana przez niego dieta nie tylko sprawdza się jako metoda odchudzająca, ale jest też skuteczna w walce z chorobami cywilizacyjnymi: miażdżycą, cukrzycą, osteoporozą, alergią czy nadciśnieniem tętniczym.

Podstawą metody jest weekendowe oczyszczanie – w pełnibezpieczne dla zdrowia i gwarantujące utratę minimum 1 kilograma masy ciała. Dodatkowo, jeśli stale będziemy spożywać produkty ze strukturalnej listy doktora Bardadyna (czyli pokarmy zawierające minimalną ilość kalorii przy maksymalnej ilości witamin, przeciwutleniaczy i składników mineralnych) – będziemy mogli długo cieszyć się młodym, rześkim wyglądem i obserwować stopniową, ale trwałą izdrową redukcję kilogramów.

Dodatkowo – dieta nie jest kosztowna, a przygotowanie koktajli nie dość, że jest banalnie proste i zajmuje najwyżej kilka minut, to może jeszcze przynieść sporo radości! Kurację oczyszczającą doktora Bardadyna najlepiej jest zacząć już w piątek wieczorem, zaopatrzywszy się uprzednio we wszystkie, wymagane do sporządzenia napojów produkty (głównie po to, by w czasie trwanie kuracji ograniczyć ryzyko nastawiania się na smakowite pokusy, które atakują nas z każdego kąta hipermarketowych półek). Przed rozpoczęciem przyrządzania pierwszego koktajlu sugeruje się wypić co najmniej 1,5 litra płynów – głównie niegazowanej wody mineralnej i herbaty. Samych koktajli nie powinno się natomiast sporządzać na akord, z wyprzedzeniem.

Dzięki programowi dr. Bardadyna nie będziemy tracić czasu na gotowanie i przyrządzanie posiłków, co jest nie wątpliwie dużym plusem. Podczas realizacji diety nie tylko pozbędziemy się zbędnego tłuszczu, ale także będziemy dostarczać mnóstwo zdrowych dla organizmu składników odżywczych. Sekretem jest to, iż spożywamy produkty mało kaloryczne, ale bogate w minerały, przeciwutleniacze, a także witaminy, które znacząco ułatwiają naszemu organizmowi przemianę materii. Produkty, które wchodzą w skład naszych koktajli mają niski indeks glikemiczny, a co za tym idzie nie odczuwamy głodu i mamy uczucie sytości.

Napoje nie tylko najlepiej smakują, ale i zawierają najwięcej aktywnych składników wtedy, gdy przygotowuje się je na bieżąco, tuż przed spożyciem. Wypijać je należy w porze posiłków – w ten sposób, nie odczuwamy głodu, a uczucie sytości utrzymuje się przez długi czas. Dodatkowo – koktajle takie można wprowadzić do jadłospisu na stałe – zawierają one bowiem ogromne ilości odżywczych składników, a ich długoterminowe spożywanie reguluje metabolizm.

Strukturalna dieta weekendowa to jedna z kilku propozycji oferowanych przez polskiego lekarza. Równie dobrze, możemy skorzystać z jego propozycji „długofalowych”, między innymi – odchudzających turnusów organizowanych w bardzo atrakcyjnych, polskich lokalizacjach.

Kuracje powinniśmy rozpocząć wieczorem w piątek. Powinniśmy wypić około 1.5 litra płynów ( najlepiej wody ) zanim przejdziemy do naszego pierwszego koktajlu. Musimy pamiętać by koktajle robić tuż przed ich spożyciem by były jak najbardziej świeże. Pijemy je podczas posiłków.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dieta strukturalna

Artykuł przeczytasz w: 2 min
0