Twoje źródło wiedzy o dietach i zdrowiu

Ćwiczenia z balonem

ćwiczenia z balonami

Nie wyrzucaj balonów po imprezie. Wykorzystaj je do ćwiczeń. Balony dzięki wibrującemu w nich powietrzu, rzeźbią  ciało i świetnie relaksują.

Balonowy trening nie tylko kształtuje sylwetkę, ale także odpręża po ciężkim, stresującym dniu. Do treningu najlepszy będzie balon, zrobiony z grubej gumy, wtedy nie pęknie pod naporem mięśni. Jeśli nie został po imprezie , ani jeden balon, to do ćwiczeń możesz użyć dużej, ale miękkiej poduszki. Jednak wtedy nie będziesz odczuwać relaksujących wibracji.

Przedstawiamy Wam kilka ćwiczeń z balonem:

1. Ćwiczenia na mocne plecy, kark i ramiona

Stań prosto, trzymając balon w wyciągniętych do tyłu dłoniach. Ręce wyprostuj w łokciach. Tułów pochyl lekko do przodu, a nogi delikatnie ugnij w kolanach. Ciężar ciała powinien się opierać na piętach.

2. Ćwiczenia na pośladki i brzuch

Przyciśnij balon delikatnie do zewnętrznej części prawego uda. A ciężar ciała ma spoczywać na lewej nodze. Prawą nogę powoli podnieść do boku i opuść. Pod koniec ćwiczenia prawą ręką wykonaj kilka krotnie coraz mocniejszy nacisk na balona. Zmień nogę i powtórz ćwiczenie.

3. Ćwiczenia na nogi

Umieść balon między kolanami i lekko je ugnij. Ręce skrzyżuj za plecami. Ciężar ciała przenieś na prawą nogę, lewą łydkę podnieść powoli do góry tak, aby utworzyła z udem kąt 90 stopni. Wytrzymaj w tej pozycji 5 sekund. Następnie zmień nogę i powtórz ćwiczenie ok. 10 powtórzeń na  każdą nogę.

1 komentarz
  1. sportowy-styl.pl napisał(a):

    Genialne pomysły! Przy najbliższej okazji na pewno spróbuję ćwiczeń z balonem 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ćwiczenia z balonem

Artykuł przeczytasz w: 1 min
1